Kariéra

Nemůžete se rozhodnout mezi kariérou v moderním start-upu, nebo ve velké stabilní společnosti?

Elektroenergetické datové centrum (EDC) kombinuje výhody obou světů.

EDC je jedním ze základních pilířů transformace české energetiky. Zaměřuje se na sběr dat v energetice, jejich standardizaci a sdílení a jeho fungování je nezbytnou podmínkou pro rozvoj komunitní energetiky v České republice.

Vzhledem k zahájení poskytování prvních služeb od srpna 2024 a jejich následného rozšiřování do podoby tzv. finálního řešení EDC ve druhé polovině roku 2026, splňuje společnost parametry dynamického start-upu. Akcionáři EDC jsou zároveň ty největší energetické společnosti v ČR a potřeba řízení dat pro zajištění fungování nové energetiky včetně akumulace, agregace či flexibility je zárukou stabilního fungování EDC na mnoho let.

EDC bývá označováno za „mozek moderní energetiky“. Prohlédněte si nabízené pozice a podílejte se s námi na tvorbě „neuronové sítě“.

Koho hledáme

Náplň práce:

  • Návrh a implementace technologických, integračních a datových řešení.
  • Spolupráce s obchodními a IT týmem na identifikaci potřeb a příležitostí.
  • Analýza a optimalizace systémů a procesů.
  • Zajištění souladu technologických a datových řešení s obchodními cíli, legislativními požadavky a standardy.
  • Spolupráce s vývojáři, analytiky a projektovými manažery.
  • Monitorování technologických trendů a jejich aplikace.
  • Dokumentace a vizualizace architektury pomocí Enterprise Architect, ArchiMate.

Požadujeme:

  • Technické dovednosti: Znalost návrhu a implementace technologických, integračních a datových řešení s využitím „zejména“ cloudových technologií .
  • Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat a optimalizovat systémy a procesy.
  • Komunikační dovednosti: Efektivní spolupráce s obchodními a IT týmy, vývojáři, analytiky a projektovými manažery.
  • Monitorování trendů: Schopnost sledovat technologické trendy a aplikovat je v praxi.
  • Dokumentace: Znalost nástrojů pro dokumentaci a vizualizaci architektury, jako jsou Enterprise Architect a ArchiMate.
  • Správa dat: Znalost správy databázových systémů a datových skladů, zaměření na životní cyklus dat a kvalitu dat.
  • Zkušenost: Minimálně 2 roky zkušeností s pozicí architekta na více IT projektech, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Orientace v technologiích: Znalost integračních platforem, microservices, SOA, technologických architektonických rámců a metodologií (BPMN, UML, Archimate) a cloudových technologií.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Hradec Králové, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Analýza požadavků od uživatelů a obchodních týmů a jejich převod do technických specifikací pro vývojové týmy.
  • Spolupráce s vývojáři, testery a projektovými manažery na zajištění hladkého průběhu projektů a doručení kvalitních IT řešení.
  • Tvorba a aktualizace dokumentace, jako jsou funkční specifikace, procesní diagramy a technické analýzy.
  • Identifikace a návrh optimalizací stávajících systémů a procesů v souladu s obchodními cíli společnosti.
  • Podpora při testování nových funkcionalit a zajištění jejich souladu s požadavky.
  • Podpora při nasazení IT řešení do produkčního prostředí a sledování jejich funkčnosti.
  • Komunikace se zainteresovanými stranami a zajištění, že všechny technické požadavky jsou řádně pochopeny a realizovány.
  • Monitorování technologických trendů a identifikace příležitostí pro zlepšení IT infrastruktury a procesů.

Požadavky:

  • Vysokoškolské / Středoškolské vzdělání v oblasti informatiky, informačních systémů, nebo podobném oboru.
  • Minimálně 3 roky zkušeností v roli IT analytika nebo podobné pozici.
  • Silné analytické schopnosti a zkušenosti s analýzou a mapováním obchodních požadavků.
  • Znalost nástrojů pro tvorbu analytických a procesních diagramů (např. UML, BPMN).
  • Zkušenosti s prací s databázemi a SQL výhodou.
  • Zkušenosti s designem UX/UI výhodou.
  • Schopnost efektivní komunikace s technickými i netechnickými týmy.
  • Zkušenosti s řízením projektů nebo prací v agilním prostředí (např. SCRUM).
  • Znalost moderních IT technologií a schopnost sledovat nové trendy v IT oboru.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Hradec Králové.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Spolupráce při zavádění nových informačního systémů, adopce a rozvoj jejich technického řešení.
  • Převzetí funkční a nefunkční specifikace (zadání obchodních funkcí požadovaných od daných IS), koordinace s tvůrci funkční a nefunkční specifikace. Zpracování
  • a revidování analýz uživatelských požadavků.
  • Zodpovědnost za svěřenou architektonickou doménu/oblast.
  • Návrh technického řešení pro konkrétní business zadání. Návrh architektury informačních systémů.
  • Zajištění a koordinace vývoje informačních systémů, komunikace s projektovým manažerem, spolupráce s externími dodavateli, zajištění implementace požadavků funkční a nefunkční specifikace.
  • Spolupráce na optimalizaci a digitalizaci procesů.
  • Návrh, případně spolupráce na návrhu testování řešení. Zajištění přípravy a dokumentace požadavků na testování.
  • Informování o případných rizicích projektů, návrh opatření na zabránění uskutečnění rizika. Spolupráce na analýze rizik IS, zajištění podkladů pro řízení kontinuity činností organizace (business kontinuity) v případě výpadku informačního systému.
  • Zajištění řádného předání informačních systémů do provozu. Zajištění řádné systémové dokumentace a podkladů pro uživatelskou dokumentaci.
  • Specifikace nároků a spolupráce na řešení integračních úloh, zejména integrace aplikací a dat.
  • Spolupráce při návrhu a implementaci podnikové architektury.
  • Dokumentace a aktualizace modelu podnikové architektury ve svěřené doméně/oblasti.
  • Spolupráce na souladu architektury a kybernetické bezpečnosti.
  • Sledování trendů, aktivní nabývání znalostí o nových produktech a postupech a zavádění nových poznatků do praxe, projektů, produktů a služeb.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí architekta na více IT projektech minimálně 2 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Základní znalost frameworku TOGAF.
  • Znalost technik modelování architektury (ArchiMate, UML 2, BPMN), nástroje Sparx Systems Enterprise Architect, návrhu integračních služeb a integračních vzorů, principů vývoje software a softwarového inženýrství.
  • Znalost technologické a infrastrukturní architektury a aplikační a datové architektury.
  • Dobré analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, České Budějovice a Hradec Králové.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce

Facility management:

  • Zajištění technické správy a údržby prostor v několika lokalitách v Praze i mimo Prahu.
  • Koordinace požadavků k pronajímatelům, řešení požadavků přes helpdesk.
  • Komplexní evidence a hospodaření s majetkem včetně zpracování podkladů pro škodní komisi.
  • Spolupráce na přípravě související smluvní dokumentace, tvorba příslušných vnitřních předpisů.
  • Implementace a revize procesů v oblasti fyzické bezpečnosti prostor ve spolupráci s ostatními útvary společnosti (např. NIS2, zákon o kybernetické bezpečnosti apod.).
  • Plánování a kontrola rozpočtu ve vztahu ke svěřeným oblastem, optimalizace nákladů a dodavatelských vztahů.
  • Odborná spolupráce na projektu stěhování do nových prostor.
  • Spolupráce při přípravě podkladů pro případné kontroly úřadů, audity, odborná asistence při jejich průběhu v rámci svěřených kompetencí.

Fleet management:

  • Koordinace SLA smluv s poskytovateli služeb pronájmu vozidel a s tím spojené provozně-operativní činnosti.
  • Řešení provozních potřeb a mimořádných událostí, spolupráce s pojišťovnou při řešení pojistných událostí.
  • Tvorba, správa a aktualizace dokumentace v oblasti vozového parku.
  • Plánování a kontrola rozpočtu ve vztahu ke svěřeným oblastem, optimalizace nákladů a dodavatelských vztahů.

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání, výhodou zaměření na technické obory.
  • Praxe min. 7 let ve facility managementu.
  • Zkušenost s projektovým řízením.
  • Pokročilá znalost MS Office a projektových nástrojů.
  • Znalost postupů při evidenci majetku a správě budov.
  • Orientace v problematice HSE, popř. fyzické bezpečnosti výhodou.
  • Osvědčení odborné způsobilosti v oblasti elektro revizí výhodou.
  • Znalost příslušné legislativy a technických norem v oblasti facility managementu a car fleet.
  • Dobré analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).

Nabízíme Vám

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj
  • Bonusy na základě splnění cílů
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna
  • Benefitní program
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Dotované stravování
  • Místo výkonu práce: Praha, České Budějovice nebo Hradec Králové
  • Nástup dohodou
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Denní agendou pro vás budou administrativní činnosti týkající se oblasti energetiky, včetně podpory týmu
  • Příprava podkladů pro vedoucího týmu (schůzky, prezentace, reporty apod.)
  • Zodpovědnost za aktualizaci verzí technické, uživatelské a další firemní dokumentace (nikoli po stránce obsahové)
  • Komunikace s ostatními odděleními a externími partnery
  • Vedení evidence klíčových ukazatelů a reportování ukazatelů dle určeného zadání vedení
  • Zajišťování aktualizace obsahu v interních systémech a databázích
  • Podpora back-office procesů, které jsou stanoveny pro obsluhu zákazníka (např. správa šablon)
  • Účast na testování nových nástrojů a procesů obsluhy

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (vysokoškolské vzdělání výhodou)
  • Orientace v energetické terminologii je podmínkou
  • Schopnost analyzovat a řešit problémy
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Pokročilá znalost práce s PC (zejm. MS Office)
  • Pracovní zkušenosti s přípravou metodik nebo jiné dokumentace z oblasti energetiky

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj
  • Bonusy na základě splnění cílů
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna
  • Benefitní program
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Dotované stravování
  • Místo výkonu práce: České Budějovice
  • Nástup dohodou
Mám zájem o pozici