Kariéra

Nemůžete se rozhodnout mezi kariérou v moderním start-upu, nebo ve velké stabilní společnosti?

Elektroenergetické datové centrum (EDC) kombinuje výhody obou světů.

EDC je jedním ze základních pilířů transformace české energetiky. Zaměřuje se na sběr dat v energetice, jejich standardizaci a sdílení a jeho fungování je nezbytnou podmínkou pro rozvoj komunitní energetiky v České republice.

Vzhledem k zahájení poskytování prvních služeb od srpna 2024 a jejich následného rozšiřování do podoby tzv. finálního řešení EDC ve druhé polovině roku 2026, splňuje společnost parametry dynamického start-upu. Akcionáři EDC jsou zároveň ty největší energetické společnosti v ČR a potřeba řízení dat pro zajištění fungování nové energetiky včetně akumulace, agregace či flexibility je zárukou stabilního fungování EDC na mnoho let.

EDC bývá označováno za „mozek moderní energetiky“. Prohlédněte si nabízené pozice a podílejte se s námi na tvorbě „neuronové sítě“.

Koho hledáme

Náplň práce:

  • Návrh a implementace business strategií a systémů.
  • Spolupráce s vedením společnosti na definování business cílů.
  • Analýza a optimalizace business procesů.
  • Vedení projektů zaměřených na zlepšení business operací.
  • Vytváření a udržování dokumentace business procesů a systémů.
  • Identifikace technologických potřeb a návrh vhodných řešení.
  • Spolupráce při návrhu a implementaci komplexní business architektury organizace.
  • Spolupracovat na zpracování zadávací dokumentace pro dodávku nových podnikových aplikací.
  • Spolupráce na přípravě společných centrálních řešení s provozovateli přenosové a distribučních soustav v elektroenergetice.

Požadavky:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, informatiky nebo příbuzném oboru.
  • Min. 5 let zkušeností na podobné pozici.
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Znalost nástrojů pro modelování obchodních procesů (např. BPMN, UML).
  • Znalost metodik pro analýzu a zlepšování procesů (např. Lean, Six Sigma).
  • Zkušenosti s projektovým řízením výhodou.
  • Znalost aktuálních trendů a technologií v oblasti business architektury.
  • Komplexně se vyznáte v energetickém trhu v České republice.
  • Máte povědomí a znalost o legislativních podmínkách.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Návrh a implementace datových architektur a strategií.
  • Spolupráce s IT a obchodními týmy na definování datových potřeb a příležitostí.
  • Vytváří analýzy, návrhy a zajišťuje dohled nad implementací architektury databázových řešení s vysokou dostupností.
  • Podílet se na přístupu správy dat se zaměřením na životní cyklus dat a kvalitu dat.
  • Spolupráce na vývoji a implementaci analytických nástrojů a reportovacích systémů.
  • Zajištění souladu datových řešení s legislativními požadavky a standardy.
  • Správa a optimalizace databázových systémů a datových skladů.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci datových řešení.
  • Monitorování technologických trendů v oblasti dat a jejich aplikace v praxi.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru informatiky, nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici.
  • Znalost datových architektonických rámců a nástrojů (např. ETL, datové sklady).
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce s různými týmy.
  • Zkušenosti s vedením datových projektů a řízením změn.
  • Znalost moderních technologií a trendů v oblasti datové vědy a analýzy.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Správa a rozvoj DevOps nástrojů a procesů zaměřených na automatizaci vývojových a nasazovacích cyklů.
  • Implementace a údržba CI/CD pipeline pro podporu kontinuální integrace a nasazování aplikací.
  • Spolupráce s vývojovými a provozními týmy na optimalizaci infrastruktury a zlepšení efektivity procesů.
  • Nasazení a správa nástrojů pro monitoring a správu produkčních prostředí.
  • Zajištění vysoké dostupnosti a spolehlivosti systémů a aplikací v produkčním prostředí.
  • Automatizace procesů nasazení a správy infrastruktury pomocí nástrojů jako Openshift, CI/CD, Apache Kafka, WSO2.
  • Spolupráce na implementaci cloudových platforem (např. AWS, Azure, Google Cloud) a jejich integrace do firemní infrastruktury.
  • Monitorování a aplikace technologických trendů v oblasti DevOps.

Požadavky:

  • Vysokoškolské / Středoškolské vzdělání v oboru informatiky nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici, se zaměřením na DevOps nebo systémovou administraci.
  • Praktické zkušenosti s CI/CD nástroji a automatizací infrastruktury (např. Jenkins, GitLab CI, Ansible).
  • Znalost práce s kontejnery a orchestrace (Docker, Kubernetes).
  • Zkušenosti s cloudovými platformami (AWS, Azure, Google Cloud) a jejich integrací do DevOps procesů.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce v týmu.
  • Technické a analytické myšlení, schopnost řešit problémy a optimalizovat procesy.
  • Znalost moderních technologií a trendů v oblasti DevOps.


Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Vytváření a udržování enterprise architektury organizace.
  • Spolupráce s IT obchodními týmy na definování a implementaci technologických strategií.
  • Analýza a optimalizace stávajících systémů a procesů.
  • Návrh tvorby high level architektury napříč systémy, včetně jejich využití dle různých pohledů.
  • Příprava analýz dopadů změn.
  • Spolupráce s týmy vývojářů, analytiků a projektových manažerů při implementaci navrhovaného řešení.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci nových technologií a systémů.
  • Zodpovědnost za svěřenou architektonickou doménu/oblast.
  • Zajišťuje a odpovídá za správu podnikových dat, zajišťuje modelování dle Archimate / TOGAF.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí Enterprise architekta na více IT projektech minimálně 3 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Znalost frameworku TOGAF a Archimate
  • Znalost technik modelování architektury (ArchiMate, UML 2, BPMN), nástroje Sparx Systems Enterprise Architect, návrh integračních služeb a integračních vzorů, principů vývoje software a softwarového inženýrství.
  • Znalost technologické a infrastrukturní architektury a aplikační a datové architektury.
  • Dobré analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Návrh a implementace integračních řešení mezi různými systémy a aplikacemi.
  • Dokumentace a vizualizace architektury pomocí Enterprise Architect / Archi.
  • Spolupráce s týmy vývojářů, analytiků a projektových manažerů při implementaci navrhovaného řešení.
  • Návrh a implementace komplexních systémových řešení.
  • Vedení projektů zaměřených na integraci nových systémů a aplikací.
  • Monitorování technologických trendů v oblasti integrace a jejich aplikace v praxi.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci integračních řešení.
  • Identifikování potřeb společnosti a jejich strukturovaný záznam.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí integračního architekta na více IT projektech minimálně 3 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Orientace v oblasti integračních platforem, microservices, a SOA.
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce s různými týmy.
  • Zkušenosti s vedením technologických projektů a řízením změn.
  • Znalost moderních technologií a trendů v oblasti IT.
  • Znalost nástrojů pro modelování obchodních procesů (BPMN, UML).

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Analýza požadavků od uživatelů a obchodních týmů a jejich převod do technických specifikací pro vývojové týmy.
  • Spolupráce s vývojáři, testery a projektovými manažery na zajištění hladkého průběhu projektů a doručení kvalitních IT řešení.
  • Tvorba a aktualizace dokumentace, jako jsou funkční specifikace, procesní diagramy a technické analýzy.
  • Identifikace a návrh optimalizací stávajících systémů a procesů v souladu s obchodními cíli společnosti.
  • Podpora při testování nových funkcionalit a zajištění jejich souladu s požadavky.
  • Podpora při nasazení IT řešení do produkčního prostředí a sledování jejich funkčnosti.
  • Komunikace se zainteresovanými stranami a zajištění, že všechny technické požadavky jsou řádně pochopeny a realizovány.
  • Monitorování technologických trendů a identifikace příležitostí pro zlepšení IT infrastruktury a procesů.

Požadavky:

  • Vysokoškolské / Středoškolské vzdělání v oblasti informatiky, informačních systémů, nebo podobném oboru.
  • Minimálně 3 roky zkušeností v roli IT analytika nebo podobné pozici.
  • Silné analytické schopnosti a zkušenosti s analýzou a mapováním obchodních požadavků.
  • Znalost nástrojů pro tvorbu analytických a procesních diagramů (např. UML, BPMN).
  • Zkušenosti s prací s databázemi a SQL výhodou.
  • Schopnost efektivní komunikace s technickými i netechnickými týmy.
  • Zkušenosti s řízením projektů nebo prací v agilním prostředí (např. SCRUM).
  • Znalost moderních IT technologií a schopnost sledovat nové trendy v IT oboru.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice a Ostrava.
  • Nástup dohodou.

Náplň práce:

  • Plánování, řízení a koordinace všech testovacích aktivit v rámci IT projektů, včetně tvorby testovacích plánů a strategií.
  • Vedení testovacích týmů, přidělování úkolů a zajištění, že všechny testovací fáze proběhnou dle harmonogramu a ve stanovené kvalitě.
  • Identifikace klíčových metrik pro sledování kvality a pokroku testování, pravidelné reportování stavu testů a odchylek.
  • Spolupráce s projektovými manažery, vývojovými a provozními týmy k zajištění hladkého průběhu testování a doručení kvalitního softwaru.
  • Příprava a správa testovacích scénářů a případů, návrh automatizovaných testů pro zlepšení efektivity testování.
  • Identifikace a mitigace rizik, která mohou ovlivnit testovací proces, a řešení vzniklých problémů.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské / Středoškolské vzdělání v oboru informatiky, nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti testování nebo podobné roli.
  • Znalost metodiky testování a procesů vývoje SW
  • Znalost nástrojů na podporu testování (HP QC, JIRA, QTP)
  • Schopnost se rychle zorientovat v novém, neznámém prostředí a začít fungovat v dané pozici,
  • Samostatnost, adaptabilita a flexibilita
  • Praktické znalosti testovacích nástrojů a metodik, včetně automatizovaného testování (např. Selenium, JUnit).
  • Schopnost vést menší tým lidí, schopnost týmové spolupráce
  • Organizační a komunikační schopnosti

Nabízíme:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.

Náplň práce:

  • Spolupráce při zavádění nových informačního systémů, adopce a rozvoj jejich technického řešení.
  • Převzetí funkční a nefunkční specifikace (zadání obchodních funkcí požadovaných od daných IS), koordinace s tvůrci funkční a nefunkční specifikace. Zpracování
  • a revidování analýz uživatelských požadavků.
  • Zodpovědnost za svěřenou architektonickou doménu/oblast.
  • Návrh technického řešení pro konkrétní business zadání. Návrh architektury informačních systémů.
  • Zajištění a koordinace vývoje informačních systémů, komunikace s projektovým manažerem, spolupráce s externími dodavateli, zajištění implementace požadavků funkční a nefunkční specifikace.
  • Spolupráce na optimalizaci a digitalizaci procesů.
  • Návrh, případně spolupráce na návrhu testování řešení. Zajištění přípravy a dokumentace požadavků na testování.
  • Informování o případných rizicích projektů, návrh opatření na zabránění uskutečnění rizika. Spolupráce na analýze rizik IS, zajištění podkladů pro řízení kontinuity činností organizace (business kontinuity) v případě výpadku informačního systému.
  • Zajištění řádného předání informačních systémů do provozu. Zajištění řádné systémové dokumentace a podkladů pro uživatelskou dokumentaci.
  • Specifikace nároků a spolupráce na řešení integračních úloh, zejména integrace aplikací a dat.
  • Spolupráce při návrhu a implementaci podnikové architektury.
  • Dokumentace a aktualizace modelu podnikové architektury ve svěřené doméně/oblasti.
  • Spolupráce na souladu architektury a kybernetické bezpečnosti.
  • Sledování trendů, aktivní nabývání znalostí o nových produktech a postupech a zavádění nových poznatků do praxe, projektů, produktů a služeb.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí architekta na více IT projektech minimálně 2 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Základní znalost frameworku TOGAF.
  • Znalost technik modelování architektury (ArchiMate, UML 2, BPMN), nástroje Sparx Systems Enterprise Architect, návrhu integračních služeb a integračních vzorů, principů vývoje software a softwarového inženýrství.
  • Znalost technologické a infrastrukturní architektury a aplikační a datové architektury.
  • Dobré analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice a Ostrava.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Monitorování procesu příjmu dat mezi účastníky trhu.
  • Zajištění procesu zpracování dat.
  • Příjem a řešení požadavků externích účastníků trhu.
  • Analyzování a interpretace dat z monitorovacích nástrojů.
  • Identifikace a eskalace problémů a incidentů.
  • Spolupráce s interními týmy a externími partnery na řešení problémů.
  • Spolupráce s technickými týmy na řešení problémů.
  • Tvorba pravidelných reportů a přehledů pro management.
  • Navrhování a implementace vylepšení monitorovacích procesů.
  • Tvorba dokumentace a uživatelských příruček.
  • Účast na testování nových nástrojů a procesů monitoringu.

Požadavky na uchazeče:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (vysokoškolské vzdělání výhodou).
  • Pokročilá znalost práce s PC (zejm. MS Office).
  • Znalost integračních systémů WSo2, PI/PO výhodou.
  • Znalost energetických systémů výhodou.
  • Orientace v energetické terminologii výhodou.
  • Pracovní zkušenosti s business monitoringem nebo komunikací s OTE výhodou.
  • Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • Ochota pracovat v rámci víkendových služeb (práce/pohotovost odhadem 2 – 4x měsíčně v rozsahu 4 hodin).

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice, Hradec Králové.
Mám zájem o pozici

Specialista vedení projektů zodpovídá za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektů v oblastech vnitřního chodu společnosti i projektů ve vztahu k předmětu podnikání společnosti tak, aby bylo dosaženo stanovených projektových cílů.

Pracovní náplň:

  • Sestavení, vedení a řízení projektového týmu.
  • Řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření.
  • Koordinace postupů prací a navazujících činností v jednotlivých úkolech.
  • Vedení a kontrola projektové dokumentace.
  • Kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami.
  • Reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem k představenstvu společnosti.
  • Spolupráce na rozvojových oblastech společnosti a nastavení systému vnitřního chodu společnosti, včetně její administrativní podpory.
  • Předkládání návrhů na optimalizaci procesů v oblasti vedení projektů.
  • Komunikace s odbornými útvary a dodavateli.

Očekáváme:

  • Středoškolské/vysokoškolské vzdělání.
  • Minimální 5 let praxe v řízení projektů.
  • Znalost metodiky projektového řízení podmínkou.
  • Znalost práce s MS Office.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Analytické, komunikační a prezentační schopnosti.
  • Samostatnost a aktivní spolupráci v týmu.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce

  • Návrh a implementace technologických řešení a architektur.
  • Spolupráce s obchodními a IT týmy na identifikaci technologických potřeb a příležitostí.
  • Analýza a optimalizace stávajících technologických systémů a procesů.
  • Zajištění souladu technologických řešení s obchodními cíli a požadavky.
  • Vedení projektů zaměřených na zavádění nových technologií a inovací.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci technologických změn.
  • Spolupráce s týmy vývojářů, analytiků a projektových manažerů při implementaci navrhovaného řešení.
  • Monitorování technologických trendů a jejich aplikace v praxi.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru informatiky, IT nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici.
  • Znalost technologických architektonických rámců a metodologií (BPMN, UML, Archimate, …).
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce s různými týmy.
  • Zkušenosti s vedením technologických projektů a řízením změn.
  • Znalost moderních technologií a trendů v oblasti IT.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici