Kariéra

Nemůžete se rozhodnout mezi kariérou v moderním start-upu, nebo ve velké stabilní společnosti?

Elektroenergetické datové centrum (EDC) kombinuje výhody obou světů.

EDC je jedním ze základních pilířů transformace české energetiky. Zaměřuje se na sběr dat v energetice, jejich standardizaci a sdílení a jeho fungování je nezbytnou podmínkou pro rozvoj komunitní energetiky v České republice.

Vzhledem k zahájení poskytování prvních služeb od srpna 2024 a jejich následného rozšiřování do podoby tzv. finálního řešení EDC ve druhé polovině roku 2026, splňuje společnost parametry dynamického start-upu. Akcionáři EDC jsou zároveň ty největší energetické společnosti v ČR a potřeba řízení dat pro zajištění fungování nové energetiky včetně akumulace, agregace či flexibility je zárukou stabilního fungování EDC na mnoho let.

EDC bývá označováno za „mozek moderní energetiky“. Prohlédněte si nabízené pozice a podílejte se s námi na tvorbě „neuronové sítě“.

Koho hledáme

Náplň práce:

  • Analýza, návrh, dokumentace, standardizace a optimalizace podnikových procesů.
  • Spolupráce při návrhu a implementaci komplexní business architektury organizace.
  • Tvorba roadmap a backlogu požadavků na rozvoj IT řešení.
  • Připravovat business blueprinty a funkční specifikace pro nová řešení.
  • Spolupracovat na zpracování zadávací dokumentace pro dodávku nových podnikových aplikací.
  • Analyzovat, navrhovat a standardizovat procesy podle legislativních požadavků a potřeb zákazníků.
  • Datové, funkční a procesní modelování.
  • Testování navržených řešení.
  • Spolupráce na přípravě společných centrálních řešení s provozovateli přenosové a distribučních soustav v elektroenergetice.

Požadavky:

  • VŠ vzdělání.
  • Pokročilá znalost nástrojů MS Office.
  • Přehled v oblasti IT řešení (SAP/ISU, workforce management systémy, odečtová centrála, SCADA) využívaných v distribučních energetických společnostech.
  • Již jste se setkal/a s definicí požadavků na podporu procesů.
  • Na obdobné pozici jste již působil/a aspoň 6 let.
  • Máte za sebou prokazatelnou zkušenost z business nebo IT projektů.
  • Ovládáte anglický jazyk.
  • Nadstandardně se orientujete v oblasti procesního modelování s využitím IT nástrojů.
  • Komplexně se vyznáte v energetickém trhu v České republice.
  • Máte povědomí a znalost o legislativních podmínkách.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Dock in One, Voctářova 2449/5, 180 00 Praha 8 – Libeň.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Vykonává roli manažera kybernetické bezpečnosti organizace dle vyhlášky č. 82/2018 Sb.
  • Má odpovědnost za implementaci a správu systému řízení bezpečnosti informací (ISMS).
  • Plánování, monitorování a řízení opatření k ochraně informací a systémů.
  • Zodpovídá za organizaci a dodržuje platné zákony, normy a standardy v oblasti kybernetické bezpečnosti.
  • Koordinuje jednotlivé činnosti v oblasti kybernetické bezpečnosti, podílí se na rozhodování při identifikaci klíčových aktiv, úzce spolupracuje s garanty aktiv.
  • Podílí se na nastavování a aktualizaci bezpečnostních pravidel a opatření pro organizaci a na řízení dodavatelů z pohledu kybernetické a informační bezpečnosti.
  • Zajišťuje a podílí se na provádění analýz rizik v oblasti kybernetické a informační bezpečnosti. Analyzuje a zpětně vyhodnocuje dopady na organizaci a následně navrhuje opatření ke zvýšení úrovně kybernetické bezpečnosti.
  • Provádí kontrolu dodržování bezpečnostních pravidel v rámci interní, projektové a provozní kybernetické bezpečnosti.
  • Komunikace s GovCERT/CSIRT.


Bez čeho se neobejdete?

  • Minimálně 3 roky zkušeností s řízením kybernetické bezpečnosti a řízením bezpečnosti informací, nebo absolvování studia na VŠ a alespoň 1 rok praxe s řízením kybernetické bezpečnosti a řízením bezpečnosti informací.
  • Platnou alespoň jednu z uvedených certifikací - Certified Information Security Manager (CISM), Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC), Certified Information Systems Security Professional (CISSP), Manažer BI (akreditační schéma ČIA).
  • Znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a vyhlášky o kybernetické bezpečnosti.
  • Základní znalost norem řady ISO/IEC 27000 a obdobných z oblasti bezpečnosti a ICT.
  • Dobré komunikační dovednosti.
  • Umět se samostatně rozhodovat a schopnost převzít odpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Možnost rozvoje a implementace kybernetické bezpečnosti v nově vznikající společnosti.
  • Možnost práce na dálku (Home Office) až 3 dny v týdnu.
  • Atraktivní mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Bonusy vyplácené jednou ročně na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Roční program Benefit plus.
  • Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Dock in One, Voctářova 2449/5, 180 00 Praha 8 – Libeň.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Analýza dat a procesů se zaměřením na optimalizaci provozního režimu.
  • Tvorba a průběžná optimalizace metodických pokynů a manuálů pro provoz a obsluhu.
  • Návrh a revize prováděcích pokynů a směrnic.
  • Řešení nestandardních požadavků na provoz.
  • Školení pracovníků na nové postupy.
  • Aktivní účast na projektech souvisejících se změnami a optimalizací procesů business monitoringu a obsluhy.
  • Implementace legislativních změn do procesů obsluhy.
  • Aktivní spolupráce s interními týmy.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Pokročilá znalost MS Office.
  • Základní znalost anglického jazyka.
  • Pracovní zkušenosti s obsluhou nebo přípravou metodik výhodou.
  • Orientace v energetické terminologii výhodou.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Monitorování procesu příjmu dat mezi účastníky trhu.
  • Zajištění procesu zpracování dat.
  • Příjem a řešení požadavků externích účastníků trhu.
  • Analyzování a interpretace dat z monitorovacích nástrojů.
  • Identifikace a eskalace problémů a incidentů.
  • Spolupráce s interními týmy a externími partnery na řešení problémů.
  • Spolupráce s technickými týmy na řešení problémů.
  • Tvorba pravidelných reportů a přehledů pro management.
  • Navrhování a implementace vylepšení monitorovacích procesů.
  • Tvorba dokumentace a uživatelských příruček.
  • Účast na testování nových nástrojů a procesů monitoringu.

Požadavky na uchazeče:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (vysokoškolské vzdělání výhodou).
  • Pokročilá znalost práce s PC (zejm. MS Office).
  • Znalost integračních systémů WSo2, PI/PO výhodou.
  • Znalost energetických systémů výhodou.
  • Orientace v energetické terminologii výhodou.
  • Pracovní zkušenosti s business monitoringem nebo komunikací s OTE výhodou.
  • Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • Ochota pracovat v rámci víkendových služeb (práce/pohotovost odhadem 2 – 4x měsíčně v rozsahu 4 hodin).

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice, Hradec Králové.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Kompletní řízení agendy reklamačního procesu od přijetí až po vyřízení.
  • Komunikace s dotčenými účastníky trhu (obchodník, PDS, OTE, externí koncový uživatel).
  • Posuzování technické oprávněnosti reklamací uživatelů EDC.
  • Vedení záznamů a protokolů o reklamacích, včetně archivace.
  • Spolupráce s ostatními útvary na zkvalitnění služeb.
  • Podílení se na digitalizaci metodiky procesu reklamací.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Schopnost analyzovat a řešit problémy.
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti i v písemné formě.
  • Pokročilá znalost MS Office.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Pracovní zkušenosti s řešením reklamací a opravnými procesy výhodou.
  • Znalost prostředí energetiky výhodou.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici