Vážení zákazníci, dovolujeme si vás upozornit, že s ohledem na probíhající aktualizaci systému, může během pátečního dne (12. 7. 2025) docházet ke krátkodobému omezení dostupnosti zákaznického portálu. Za případné komplikace se vám omlouváme.

Kariéra

Nemůžete se rozhodnout mezi kariérou v moderním start-upu, nebo ve velké stabilní společnosti?

Elektroenergetické datové centrum (EDC) kombinuje výhody obou světů.

EDC je jedním ze základních pilířů transformace české energetiky. Zaměřuje se na sběr dat v energetice, jejich standardizaci a sdílení a jeho fungování je nezbytnou podmínkou pro rozvoj komunitní energetiky v České republice.

Vzhledem k zahájení poskytování prvních služeb od srpna 2024 a jejich následného rozšiřování do podoby tzv. finálního řešení EDC ve druhé polovině roku 2026, splňuje společnost parametry dynamického start-upu. Akcionáři EDC jsou zároveň ty největší energetické společnosti v ČR a potřeba řízení dat pro zajištění fungování nové energetiky včetně akumulace, agregace či flexibility je zárukou stabilního fungování EDC na mnoho let.

EDC bývá označováno za „mozek moderní energetiky“. Prohlédněte si nabízené pozice a podílejte se s námi na tvorbě „neuronové sítě“.

Koho hledáme

Do našeho rozrůstajícího se týmu hledáme novou posilu pro oblast nákupu. Aktuálně nabízíme 0,5 úvazku, ale protože firma roste, předpokládáme možnost navýšení na plný úvazek cca do 2 let.

Co vás čeká

  • Zodpovědnost za správu a monitoring plnění SLA s poskytovatelem nákupní služby včetně pravidelného reportingu
  • Zajišťování a zpracování nákupních požadavků v rámci SLA smlouvy
  • Spolupráce při plánování a kontrole rozpočtu, optimalizaci nákladů a dodavatelských vztahů, monitoring a reporting nákupních aktivit společnosti
  • Zajištění administrace zadávacího/výběrového řízení – od přípravy dokumentace až po závěrečné úkony
  • Zodpovědnost za administraci objednávek, dodavatelských faktur, smluv a jejich dodatků včetně jejich archivace
  • Řízení vztahu s dodavateli
  • Spolupráce na tvorbě dodavatelských smluv
  • Tvorba a aktualizace interních předpisů ve vztahu k strategickému a operativnímu nákupu společnosti včetně nastavení souvisejících procesů

Požadujeme:

  • SŠ a praxi v oblasti nákupu
  • Znalost procesů a legislativy veřejných zakázek a související administrativy.
  • Schopnost efektivně koordinovat a komunikovat s různými týmy.
  • Zkušenosti s přípravou a kontrolou dokumentace.
  • Schopnost vyhodnocovat nabídky.
  • Výborné organizační schopnosti a pečlivost.

Co vám můžeme nabídnout

  • Úvazek 0,5
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj
  • Bonusy na základě splnění cílů
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna
  • Benefitní program
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Dotované stravování
  • Místo výkonu práce: Praha, České Budějovice nebo Hradec Králové
  • Nástup dohodou
Mám zájem o pozici